# 58 ... KOLEJNE ZDOBIENIE ...



Ostatnio natchnęło mnie na zdobienie i malowanie paznokci. Mała wenka gdzieś tam jest:) Dzisiejszy

wzorek jest bardzo prosty i każdy może go wykonać, i trzeba mieć anielska cierpliwość.. Dodam,

że średnio jestem z niego zadowolona, ale cóż… nikt nie jest doskonały :)


Jak wykonać takie zdobienie???


W ROLI GŁÓWNEJ:





-lakier do paznokci Lovely Color Manta w odcieniu brązowym



-lakier Revlon Strawberry Cream



-dowolnie czarny lakier



-złoty kawior



-pędzelek i patyczek




WYKONANIE:

1. Na początku płytkę paznokcia pokryłam przezroczystą bazą.

2. Na całą powierzchnię paznokcia pokryłam dwukrotnie warstwą lakieru by nie było widać prześwitów

 Revlon Strawberry Cream.

3. Kolejnym krokiem kiedy lakier dobrze zaschnął czarnym lakierem namalowałam poziomą i pionową

kreskę.

4.Górny kwadracik wypełniłam brązowym lakierem.

5. Końcowym etapem wypełniłam zewnętrzne kreski kawiorem jeden obok drugiego.


Mam nadzieję że dobrze wytłumaczyłam krok po kroku, ale inaczej nie jestem wstanie napisać :)





PREZENTACJA:










JAK WAM SIĘ PODOBA MOJA PROPOZYCJA??? 


 

12 komentarzy:

  1. Takiego mani jeszcze nie widziałam, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. KATARZYNKO bardzo mi miło i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespotykane mani. :) Bardzo mi się podoba! :) Dużo czasu ci zajęło? Mnie by szlag trafił przy układaniu kawioru. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. FABRYCZNA ... mani zajęło mi dokładnie 2,5 godzinki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli ogólnie rzecz biorąc sporo czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne ;-)

    http://monika-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasochłonne mani, ale bardzo fajnie się prezentuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze rzeczywiście na bogato wygląda bardzo ciekawie i widać , że wzorek pracochłonny. Efekt fajnyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ARCY JOKO no bardzo jest to pracochłonne ale sprawia mi to dużo przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super ! ja nie mam totalnie cierpliwości do kawioru, mam 2 opakowania i stoją nieużywane :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger