# 18 ODŻYWKA DO PAZNOKCI DIADEM COSMETICS- ULGA DLA MOICH PAZNOKCI



Dziś przychodzę z recenzją na temat otrzymanej do testowania odżywki od ABC-URODA KLIK

Moje paznokcie są niestety kruche i szybko sie łamią. Gdzie nie zahaczę o coś to już złamany

:/ Naszukałam się produktów że ho ho. Kiedy zobaczyłam że abc-uroda zorganizowali

konkurs na testowanie produktu,popatrzyłam na moje paznokcie, które aż wprost krzyczały

,,RATUNKU'' !!! Postanowiłam wziać udział i powiedziałam ,, a co tam... zgłoszę się i moze się

uda''... aż nagle w dniu roztrzygnięcia ABC uroda wytypowali mnie i innych uczestniczek do

testowania odżywek :) Po otrzymaniu przesyłki pierwsze co przypiłowałam paznokcie na

krótko i pomalowałam odżywką.





Przez pierwsze 2 tygodnie stosowałam ją dokładnie według zaleceń producenta. Już po 

tym czasie zauważyłam, że kondycja moich paznokci znacznie jest lepsza. 

Odkąd zaczełam stosować tą odżywkę szczeże nie mam juz problemu z czego jestem 

zachwycona. 





Odżywka jest w bardzo fajnym grubej szklanej buteleczce.Co do koloru wygląda na taki 

mleczno lekko różowawy kolor .Efekt po pomalowaniu paznokci staje się przezroczysty. 






O PRODUKCIE PISZĄ TAK:

W celu zapewnienia maksymalnej skuteczności stosować regularnie, co 2 dni przez 4 

tygodnie. Dla osób oczekujących nowej, zaawansowanej generacji środków do pielęgnacji 

paznokci. Preparat nawilżający przeznaczony do suchych paznokci, podatnych na łuszczenie 

się, łamanie i rozdwajanie.

ZALETY:

WSZECHSTRONNE DZIAŁANIE PREPARATU, który utrzymuje naturalny poziom nawilżenia i 

ułatwia oddychanie, ZWALCZAJĄ C WSZYSTKIE PROBLEMY paznokci.


 NUMER PREPARATU


Mówi STOP! paznokciom

- suchym i łamliwym,

- kruchym i słabym,

- delikatnym i miękkim,

- zniszczonym i cienkim,

- rozdwajającym się i łuszczącym,

- matowym i zażółconym,

- przebarwionym i z plamami,

- o nierównej powierzchni.

Łatwo się rozprowadza, szybko wysycha, pozostawiając błyszczącą warstwę z lekkim odcieniem i 

efektem zdrowego paznokcia.








ZASTOSOWANIE:

Stosować jedną warstwę na czyste, naturalne paznokcie, dla osiągnięcia efektu nabłyszczenia i 

delikatnej stylizacji.

Warstwa wierzchnia - położenie cienkiej warstwy na wyschnięty kolorowy lakier doda mocy i blasku.

CENA PRODUKTU: 13.90 zł / 12 ml





PLUSY:

mega szybko schnie preparat

poprawia kondycję paznokci

bardzo wydajna, po kilkunastu użyciach nie widać że tak bardzo by jej ubywało :)

jest warta swojej ceny

wygodny w użyciu pędzelek


MINUSY:

nie mam jak najbardziej żadnych zastrzeżeń :)





MOJA OPINIA:

Bardzo podoba mi się ten produkt dla wielu powodów... a mianowicie widać że po 2 tyg 

kuracji moje paznokcie stały się twardsze i bardzo wytrzymałe na złamania :) Następny 

powód to taki że podczas stosowania tej odżywki moje paznokcie rosną szybciej oczywiście 

stosując regularną kurację zgodnie z instrukcją. Dłonie po pomalowaniu paznokci odżywką 

wyglądają lecz prezentują się bardzo dobrze.  Lakier zdecydowanie spełnij moje wymagania. 

Uratowałam w końcu moje paznokcie :)


A oto efekty stosowania preparatu:





10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) w końcu odżywka dała radę z moimi paznokciami i coś się ruszyło hehehe :)

      Usuń
  2. Efekt po jest genialny, jednak moim odżywkowym hitem jest Eveline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też stosowałam odżywkę Eveline z serii diamentowej i na pewno jeszcze do niej wrócę :):)

      Usuń
  3. mnie paznokcie rosną strasznie powoli, tej odżywki nie miałam, stosuję teraz inną , zobaczę jakie bedą efekty

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak ze zmywaniem ? Co 2 dni przez 4 tygodnie nakładać i nie zmywać ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat tej odżywki jeszcze nie miałam okazji nigdy stosować i muszę powiedzieć, że jak dla mnie są to dość ważne kosmetyki. Sama jestem zwolenniczką używania odżywki do paznokci z firmy https://eveline.pl/paznokcie/pielegnacja-paznokci/odzywki-do-paznokci i jak najbardziej jest to coś co musi być najwyższej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  6. 55 year-old Executive Secretary Kleon Bottinelli, hailing from Manitou enjoys watching movies like "Tale of Two Cities, A" and Coffee roasting. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Mercedes-Benz 500K Roadster. kliknij odniesienie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger