# 6 KREM HIMALAYA HERBALS



Miesiąc temu otrzymałam kremik pobudzający na dzień od Himalaya Herbals,który jest internetowym 

sklepem firmowym. Produkty z serii Hair Care, Skin Care, Baby Care oraz Health Care swoje działanie 

opierają głównie na ziołach, owocach, wyciągach roślinnych i minerałach, z których są wykonane 

według oryginalnych receptur. Zioła wchodzące w skład kosmetyków Himalaya pochodzą wyłącznie z 

upraw ekologicznych.

Można zakupić kosmetyki m.in do:

Pielęgnacji twarzy

Pielęgnacji ciała

Pielęgnacji włosów

Suplementy diety

Pielęgnacja skóry dziecka

Pielęgnacja jamy ustnej

Jeżeli ktos będzie zainteresowany ich produktami zostawiam link do sklepu: Himalaya Herbals KLIK

jak i do strony FB:  Himalaya Herbals KLIK




Zapakowany jest w bardzo fajnym pudełeczku.Krem znajduję się w szklanym pojemniczku i oczywiście

juz plus tego kremu to, że ma fajne zabezpieczenie,aby nie brudził od środka zakrętki kremu. Kolejnym

plusem to że jest bardzo gęsty :) Miałam już kremy które masakrycznie spływały mi z opuszków

palców gdy chciałam nałożyć krem na twarz.













Co nieco o składzie i działaniu kremu :


Krem pobudzający na dzień nawilża, odżywia oraz zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry.

Chroni przed promieniami UV. Lekki i jedwabisty krem, wzbogacony o Thatch Grass i wyciąg z

migdałów, nawilża i odżywia skórę powodując, że jest delikatna i gładka w dotyku. Przełomowy

ziołowy filtr przeciwsłoneczny Cinnabloc™ skutecznie chroni skórę przed szkodliwymi

promieniowaniem UV i nie dopuszcza do przedwczesnego starzenia się skóry spowodowanego

działaniem promieni słonecznych.



Zawiera naturalne pH, w związku z czym polecany jest do każdego rodzaju skóry.





Sposób użycia:

Krem należy stosować rano i wieczorem, delikatnie wmasować w oczyszczoną skórę twarzy i szyi.

Może stanowić bazę pod makijaż. Odpowiedni do każdego rodzaju skóry. Neutralne pH.

Pojemność: 50 ml

CENA PRODUKTU: 23.90





PLUSY:

bardzo wydajny
nawilża
przyjemny słodki zapach

MINUSY:

BRAK!





MOJA OPINIA:

Używałam rożnych kremów,ale żaden nie nawilżał odpowiednio. Ale ten jest dla mnie bardzo dobry i

jestem z niego bardzo zadowolona. Nie uczula mnie a to najwazniejsze. Ma bardzo fajną konsystencję,

twarz jest przyjemna w dotyku,fajnie się rozprowadza i na dodatek szybko się wchłania, nie zostawia

tłustego filmu, po chwili mogę spokojnie nakładać makijaż.



Bardzo go POLECAM!

                                            

2 komentarze:

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger