# 51 BAZA POD CIENIE AVON

HEJ

Jak większość z Was na pewno zna ten produkt. Recenzja będzie o mojej pierwszej bazie pod

cienie którą zamówiłam w promocji z katalogu Avon. 

Produkt jest w małym poręcznym szklanym słoiczku o pojemności 3g. Ma eleganckie czarne

wieczko z logiem Avonu.  Produkt wygląda bardzo estetycznie.

Zapach jest nie wyczuwalny.

Konsystencja jest lekka a zarazem gęsta, ale bardzo łatwo wydobyć produkt.  Odcień mam w

kolorze light beige który dobrze dopasowuje się do mojej skóry powiek.

Co do krycia jest średnie. Nie do końca zakrywa żyłek na powiece.





OPIS PRODUKTU:

 Baza pod cienie do powiek:

- przedłuża trwałość cieni i zapobiega zbieraniu się ich w załamaniach powieki,

- nadaje powiekom gładki, matowy wygląd,

- odpowiednia dla każdego odcienia skóry.



SKŁAD: Isododecane, Talc, Nylon-12, Cera Alba, Hydrogenated Coco-Glycerides, Disteardimonium Hectorite, Paraffin, C12-13 Alkyl Lactate, Silica, Aqua, Propylene Carbonate, Dimethicone, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Methylparaben, Polyethylene, Camellia Oleifera Leaf Extract, Ethylparaben, Trimethylsiloxysilicate, Triethoxycaprylylsilane, Saccharomyces Lysate Extract, C9-15 Fluoroalkohol Phospohate, Biosaccharide Gum-1, Sodium Hyaluronate, Peg-12 Dimethicone, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499.


CENA: ok. 20 zł/ 3g

PIGMENTACJA


PRZED ROZTARCIEM


PO ROZTARCIU


PLUSY:

wydajna

dostępnoŚć

bez drobinek

efekt po nałożeniu- MAT

kolor beżowy który wtapia sie do koloru skóry

nie roluje się

cienie trzymają się cały dzień

MINUS:

przy nie uwadze szklane opakowanie które może się stłuc






MOJA OPINIA:

Co do mojej opini w skali od 1-10 dałabym jej ocene 7. Dlaczego??? Szczeże powiedziawszy

szału nie ma. Ale za tą cenę baza się sprawdza dobrze. Baza jest trwała więc cienie

utrzymują się cały dzień.  Jeżeli skończy mi się ta baza zapewne bede szukala innej.



5 komentarzy:

  1. Ja miałam bazę z Hean z której byłam bardzo zadowolona, teraz nie dawno kupiłam tą bazę ale dopiero testuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tej bazy, na wielu blogach widziałam już jej recenzje, zwykle pozytywne więc może wypróbuje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. też ją mam i jak dla mnie jest całkowicie wystarczająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) super że Wam też się dziewczyny baza sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuje ją zamówić i przetestować na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger