# 93 TESTOWANIE NAFTY KOSMETYCZNEJ Z OLEJEM ARGANOWYM




Dziś chcę Wam przedstawić produkt jaki udało mi sie przetestować dzięki blogerce Oli z bloga

Kosmetyki Pani Domu  http://www.kosmetykipanidomu.pl KLIK

Chciałam Ci Bardzo podziękować za wybranie mnie do przetestowania Produktu :*

Tytułem całej akcji na Oli blogu było WYGRAJ! PRZETESTUJ! PODZIEL SIĘ OPINIĄ!

Śmiało wziełam udział bo bardzo byłam zaciekawiona tym produktem. Warunkiem wzięcia

udziału najważniejszym było która wygra rozdanie ma za zadanie do konkretnej daty

wyznaczoną przez Olę opinie w kilku zdaniach na temat produktu i o ich efektach uzycia.

Po wypełnieniu na jej stronie bloga formularza oczekiwałam do końcowego dnia rozdania gdzie

po paru dniach był zamieszczony wpis o laureatkach do testu produktu. Udało się :)

5 stycznia dostarczono mi przesyłkę w której był produkt jak widać w tytule postu Nafta

Kosmetyczna do włosów z olejem arganowym.

Po rozpakowaniu przesyłki zabrałam się pierw do jej zapoznania poprzez przeczytanie opisu

producenta.





Opakowanie jest w formie ciemno brązowej plastikowej buteleczce o pojemności 150 ml.

Posiada tzw. kroplomierz.

Nafta  jest w formie rzadkiej przeźroczystej wody, więc należy uważać by nie wylać zbyt dużej

ilości produktu. W moim przypadku wykorzystywałam korek do nalewania ilości produktu tyle

ile było mi potrzeba by niepotrzebnie marnować produktu gdyby się wylało nie chcąco z dłoni.

Zapach nafty jest bardzo przyjemny, jest ona wyczuwalna ale nie aż tak bardzo.. co jest plusem

ponieważ jej zapach nie drażni jak w innych naftach.

Konsystencja jest lejąca i  tłusta, więc trzeba szybko z nią działać by nałożyć produkt by nie zalać

sobie okolice twarzy i nie poplamić sobie ubrań .

Tłustość produktu jest zauważalna gdy zaaplikujemy płyn na skórę głowy oraz włosów.

OPIS PRODUCENTA:

Olej arganowy – "płynne złoto" jest wyjątkowo  bogaty w substancje odżywcze. Zawierający witaminy E i F dogłębnie wzmacnia i odżywia włosy.
Regularnie stosowany sprawia, że włosy stają się mocniejsze, grubsze i zyskują atrakcyjny połysk. Zapobiega rozdwajaniu końcówek.
Nafta kosmetyczna regularnie stosowana dodaje włosom elastyczności, zapobiega ich elektryzowaniu, ułatwia rozczesywanie i modelowanie.
Nafta z olejem arganowym polecana jest szczególnie osobom, które borykają się z problemem słabych, zniszczonych włosów z rozdwojonymi końcówkami.

Sposób użycia:  Niewielką ilość nafty wetrzeć we włosy. Pozostawić na 10 min. Umyć włosy

szamponem.

Stosowanie w formie maseczki: 1-2 żółtka wymieszać z 1 łyżką stołową nafty, dodać sok z 1/2 cytryny. Wmasować maseczkę we włosy. Pozostawić na 5-10 minut. Umyć włosy szamponem.
Dla uzyskania lepszego efektu stosować zamiennie „Aloevit - płyn odżywczo - wzmacniający”.

SKŁAD:  Petroleum, Argania Spinosa Kernel Oil,  Parfum.

 CENA: 7 zł ( dostępność sklep internetowy KOSMED)

PLUSY: - cena -łatwość w jej zmyciu -skład -wydajność -ułatwia rozczesywanie
nie podrażnia skóry głowy -znaczna poprawa kondycji włosów

MINUS: -kroplomierz :/


PODSUMOWANIE:

Od 6 stycznia rozpoczełam systematyczną kurację moich włosów przy użyciu nafty kosmetycznej firmy kosmed z olejkiem arganowym którą otrzymałam od Oli z bloga Kosmetyki Pani Domu.2 razy w tyg używałam jej jako dodatek do maseczki z żółtka, soku z cytryny i co dwa dni bezpośrednio produkt wmasowując w skórę głowy i we włosy. Moje spostrzeżenia o efektach są bardzo dobre. Wcześniej jeszcze przed przetestowaniem produktu miałam ogromne problemy z moimi cienkimi,przetłuszczającymi i rzadkimi włosami. Zaczeły mi wypadać nie samowicie i wychodziły mi garściami :/ Na początku wykonałam test uczuleniowy aby nie nabawić się żadnych działań niepożądanych na włosach i skórze głowy.Od rozpoczęcia kuracji efekt działania nafty zauważyłam po tygodniu stosowania. A mianowicie włosy zaczeły mi mniej wychodzić. Włosy stały się mocniejsze i napewno zaczeły mi się mniej przetłuszczać i myję głowę już co 3 dzień :) A bywało tak że myłam codziennie.Zauważyłam również że nafta przyspieszyła wzrost moich włosów o 2 cm :) Nie miałam problemu z jej zmyciem. Włosy po umyciu i wysuszeniu są bardzo miłe w dotyku, widoczny jest połysk i sprężystość włosów w dotyku, przez co się nie elektryzują , ładnie sie układają  a tym bardziej nafta nie obciąża moich włosów. 
Do 27 stycznia zostało mi mniej niż połowa produktu, więc jak na wykorzystaniu na moich długich włosach jest wydajna :) A przede wszystkim nie droga.
Myślę że po takich efektach jakie ja zauważyłam na swoich włosach chętnie zakupię ten produkt wielokrotnie :) Polecam ...










16 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie używałam nafty kosmetycznej do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nigdy nie używałam ale muszę spróbować kiedyś :)
    http://fashion-by-agnieszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze chciałam wypróbować nafty,ale jakoś jestem zbyt leniwa aby zacząć kurację z różnymi maskami itp :C

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią bym wypróbowała :)
    obserwujemy? :)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jak coś to zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nafta i włosy nigdy num nie pomyślała, że to można połączyć ze sobą. Zapraszam cię na konkurs:*

    OdpowiedzUsuń
  7. O nafcie pierwsze słyszę, ale olejek arganowy sam w sobie jest super :)
    Zapraszam do siebie: http://myybooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podoba mi się Twój blog, mimo, że prowadzę bloga o innej tematyce będę tu często zaglądać ;)

    Jeśli masz ochotę możesz zajrzeć także do mnie i mnie zaobserwować ;)

    http://modnystyl2013.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. musze wypróbować;)

    masz ochotę na wspólną obserwację?
    zacznij i daj znać u mnie, abym mogła się odwdzięczyć :)
    www.similarose.blogspot.com/kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio właśnie zastanawiałam sie nad kupnem :) haha a tu wchodzę na Twojego bloga i jest ona :D


    może wspólna obserwacja?
    zacznij i daj znać u mnie, a na pewno się zrewanżuję :)
    http://bonjourkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. rowniez obserwuje :))


    +na moim blogu konkurs :)
    http://bonjourkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger