# 99 ZUMBA CHANGED MY LIFE !!!

Witajcie :)

Dziś mam wolny dzień od pracy i postanowiłam napisać taki krótki post o mojej pasji jaki jest

taniec.... A mianowicie jest nią Zumba. Pokochałam ją nad życie i nie wyobrażam sobie żeby zabrakło

jej w moim życiu.


źródło internet


Za każdym razem gdy jest mi źle , biorę z sobą sprzęt , szukam idealnego miejsca by tylko nie

marnować pięknego dnia i pójść po zumbować czy to na świeżym powietrzu czy nawet w domu.

Zumba sprawia mi dużo radości, motywacji, pomogła mi z zruceniu zbędnych kilogramów, kształtuje

moją sylwetkę, i najważniejszym plusem jest Zabawa :)

W internecie dużo szukam inspiracji wśród instruktorów Zumby i uczę się od nich różnych technik

układów.


Jeżeli kochacie Zumbe jak ja to chcę się z Wami podzielić moja inspiracją jaką jest Zumba i pokazać

że nie trzeba nigdzie chodzić do studio fitness i wydawać pieniędzy jak mozna samemu zorganizować

sobie czas na Zumbe.


Oto kilka przykładów układów które uwielbiam :


1 ZumbaFrance by Alix


2 ZumbaFrance by Alix


3. StEfY&MaRy From Italy


4.StEfY&MaRy From Italy



5.StEfY&MaRy From Italy


6.  Saskiasdansschool


7.  Dance Fitness by Niina and Mariann


8.  ZumbaFrance by Alix

9.  ZumbaFrance by Alix


10. StEfY MaRy


11. StEfY MaRy


12. Zumbatwinz


12.Zumbatwinz



i wiele wiele innych

źródło internet

A jak u Was z aktywnością fizyczną??? Kto z Was pokochał Zumbe jak ja??? 




6 komentarzy:

  1. Byłam kiedyś na zajęciach z zumby. Bardzo mi się nie podobały. Może gdzie indziej byłoby fajniej, nie wiem bo jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w mieście niestety zajęcia z zumby są kiepskie i też mi się nie podoba.
    -

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym uczęszczać na zumbe, jednak natłok zajęć sprawia iż nie mogę z braku czasu, jednak mam nadzieję podczas wakacji "pozumbować" :) Ogółem kocham taniec, a aktualnie uczęszczam do Zespołu Pieśni i Tańca, gdzie same ćwiczenia sprawiają mnóstwo przyjemności :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na konkurs- do wygrania śliczna bransoletka Chouchou

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tańczyć Zumbę, chodzę nawet na zajęcia na siłowni :))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety nie ma gdzie ćwiczyć zumby, ale lubie sobie czasami pooglądać filmiki jak inni ją tańczą :)
    Mogłabyś poklikać w linki choies ? To dla mnie ważne :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger