# 101 L'Oreal Skin Perfection- TESTOWANIE Z KLUB EKSPERTEK OFEMININ



Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją testu którą miałam przyjemność testować dzięki stronie

ofeminin w Klubie Ekspertek. Udało mi się zakwalifikować do testu i otrzymałam krem oraz serum

do twarzy.




KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Krem udoskonalający Skin Perfection od L'Oréal Paris optymalnie nawilża skórę, widocznie redukuje zaczerwienienia, wygładza, nadaje jedwabistą miękkość. Zawiera w swojej formule przełomowe składniki aktywne, aby działać na widoczną poprawę jakości skóry: Perline-P, działa na poprawę wyglądu porów, wyrównanie kolorytu i powierzchni skóry, a kwas lipohydroksylowy (LHA) koryguje przebarwienia i wygładza jej powierzchnię. Dzięki aksamitnej konsystencji Krem udoskonalający Skin Perfection doskonale się wchłania i optymalnie nawilża skórę.Dla optymalnych rezultatów stosuj Skoncentrowane serum udoskonalające Skin Perfection od L'Oréal Paris. Zawarta w formule molekuła LR 2412 silnie udoskonala skórę, działając na jej wszystkich poziomach i widocznie poprawia jej wygląd, a kwas lipohydroksylowy wygładza powierzchnię skóry i koryguje przebarwienia. Skoncentrowane serum udoskonalające L'Oréal Skin Perfection poprawia koloryt i optymalnie nawilża skórę. Sprawia, że staje się gładka i jedwabiście miękka.
Skoncentrowane serum udoskonalające Skin Perfection stosuj, jako pierwszy gest przed kremem.

UDOSKONALAJĄCA PIELĘGNACJA NAWILŻAJĄCA.
PRZEKONAJ SIĘ SAMA:

PO 1 MINUCIE: skóra jest nawilżona i wyjątkowo miękka.
PO 1 TYGODNIU: pory są widocznie zmniejszone, a skóra jest promienna.
PO 1 MIESIĄCU: zaczerwienienia stają się widocznie zredukowane, skóra jest gładka, a jej struktura jednolita.

KREM SKIN PERFECTION

Krem znajduję się w kwadratowym, szklanym, ciężkim słoiczku. Konsystencja jest w miarę gęsta,

lekka i wydajna.

W moim przypadku wystarczy odrobinka kremu by pokryć całą moją twarz bez dobierania następnej

warstwy. Kolor kremu ma blado różowy odcień. Opakowanie zaliczam do eleganckich ze względu

na estetykę i kolor. Ma cudowną szatę graficzną co bardzo przyciąga oko.


INNOWACJA I SKŁADNIKI KREMU:

Perline-P: działa na poprawę wygladu porów, wyrównanie kolorytu i powierzchni skóry.

LHA: koryguje przebarwienia i wygładza powierzchnię skóry.


PLUSY:-przyjemna i lekka konsystencja -idelana baza pod makijaż -eleganckie opakowanie
-ślicznie pachnie -wygładza -redukuje zaczerwienienia -nie uczula
-wydajny - uczucie odświeżenia twarzy

MINUS: brak


SERUM SKIN PERFECTION

Serum również znajduję się ale w podłuznym, szklanej i ciężkiej buteleczce, która posiada w sobie

pompkę co jest pomocnym jak i wygodnym rozwiązaniem.

Konsystencja jest bardzo leciutka, jedwabista i na pewno rzadsza od kremu ale nie lejąca.


INNOWACJA I SKŁADNIKI SERUM:

- LR2412: silnie udoskonalająca skórę molekuła, wynik 10 lat badań, która działa na jej wszystkich

poziomach, aby widocznie poprawić wygląd skóry.

- LHA: koryguje przebarwienia i wygładza powierzchnię skóry.


PLUSY:-delikatne natychmiastowe wygładzenie -twarz wygląda na wypoczętą
-szybko się wchłania w połączeniu z kremem -przyjemna w nakładaniu -nie wysusza


MINUS: brak

SKŁAD : 
Skład: Water, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Alcohol Denat., Sodium Tetrahydrojasmonate (LR 2412), Ppg-15 Stearylether, Dimethicone, Bis-Peg/Ppg-16/16 Dimethicone, Polysilicone- 11, Dipropylene Glycol, Polymethyl Methacrylate, Ammonium Polyacryldimethyltauramide/ Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid, Eperua Falcata Bark Extract, Dimethiconol, Sodium Hyaluronate, Inulin Lauryl Carbamate, Adenosine, Poloxamer 338, Disodium Edta, Hydroxyethylcellulose, Caprylic/Capric Triglyceride, Lens Esculenta Seed Extract, Lentil Seed Extract, Xanthan Gum, Dextrin, Phenoxyethanol, Ci 77891/ Titanium Dioxide, Mica, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Citral, Citronellol, Parfum  


PODSUMOWANIE:


Testowałam produkty tak jak zalecił producent czyli najpierw oczyściłam swoją skórę twarzy, po

oczyszczeniu nałożyłam krem i odczekałam ok 3 minuty żeby krem sie dobrze wchłonął. Następnie

nałożyłam serum. Po pierwszej aplikacji zauważyłam że buzia jest stała się bardzo wygładzona,

miękka. Można stwierdzić że nie potrzebna jest wtedy specjalna baza pod podkład by uzyskać taki

sam efekt. Serum jak i krem nie pozostawia na twarzy tłustego filmu.  Po miesięcznym stosowaniu

kremu i serum zauważyłam również że twarz mam mniej zaczerwienioną .

Zatem polecam Wam te produkty bo godne są polecenia i wypróbowania.

























7 komentarzy:

  1. Przydałby mi się taki krem.Mam niestety zaczerwienienia;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się wygląd wizualny i ciekawa jestem działania na mojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie załapałam, ale tobie gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) ja w nie których testach też nie mogę się załapać :-) cóż inni też muszą mieć szansę :-) a teraz bierzesz udział w następnych testach?

      Usuń
  4. również mam ten zestaw i spisuję się bez zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też testowałam ten duet i dla mnie to porażka. byłam zadowolona przez tydzień, po tym czasie moja cera się pogorszyła a krem i serum się tak rolowały, że masakra...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger