# 112 OBSESJA HAKUROWA - RECENZJA H50S



Od dłuższego czasu zastanawiałam się czy zakupić sobie pędzel do podkładu. Przeczytałam wiele

artykułów z recenzjami pędzli  i stwierdziłam że Hakuro podbiło serca wielu blogerkom.

Zanim zakupiłam pędzel Hakuro H50S używałam zwykłych gąbeczek do makijażu co było błędem :/

Tak pochłaniał mi produkt że aż przeraziło mnie to jak szybko produkt uszedł z buteleczki.

Wiele koleżanek poleciła mi stronkę Minti Shop gdzie właśnie zamówiłam pierwszy pędzel.

Kosztował mnie 29,50 oczywiście plus przesyłka co wyniosło mnie ponad 30 zł.

Przesyłka dotarła do mnie w ciągu 2 dni, co jest zaletą tego sklepu że transakcja przebiegła szybko.

Pędzel Hakuro H50S jest mniejszą wersją H50. Ma całkowitą długość 17 cm , Posiada długość włosia:

 2,2 cm., szerokość włosia ok. 2,8 cm. Włos - syntetyczny. Posiada napis producenta oraz rodzaj

pędzla.











PODSUMOWANIE:


Stwierdzam że mój wybór tego pędzla był strzałem w 10-tkę. Pędzel zdecydowanie ułatwia aplikacje

podkładu na twarz. Pędzel jest zbity, posiadający gęste włosie. Świetnie sobie radzi nie tylko z

płynnymi podkładami ale również z gęstymi.  Stosuję zasadę nakładania podkładu , najpierw

pryskam włosie pędzla wodą termalną ( dzięki czemu nie pochłania dużo podkładu), aplikuję podkład

 na wierzch dłoni, rozprowadzam pędzlem produkt z dłoni i nakładam na twarz okrężnymi ruchami.

 Pędzel świetnie dociera do miejsc trudno dostępnych jak: skrzydełka nosa, oraz okolice oczu. Nie

 pozostawia żadnych plam na buzi, równomiernie rozkłada produkt dając zadowalający naturalny

 efekt.  A co z jego myciem?? Myłam go już 3 raz . Używam zawsze szamponu BabyDream do mycia

 pędzli i mogę stwierdzić że z włosiem nic kompletnie się nie stało. Ani jeden włos z pędzla nie

 umknął, po wysuszeniu nie traci swojego kształtu. Cechuję go przede wszystkim miękkość,

estetyczność, wykonanie ( czyli dobrze jest sklejony) , Myślę że posłuży mi on kilka lat i już

mam chęć zakupić sobie inne pędzle Hakuro :)


Która z Was również posiada pędzle Hakuro??


3 komentarze:

  1. Też uwielbiam Hakuro. Mam ich dopiero 6 ale na pewno coś dokupię.


    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu mam coraz większą ochotę na Hakuro...
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten pędzel jak i kilka innych z Hakuro :) Mogę polecić Ci jeszcze pędzel do pudru H55, do nakładania cieni H70 i H79, mam też H77. Do brwi niezawodny jest u mnie H85 :) Mam jeszcze pędzel do bronzera, ale nie pamiętam numerku. Jak widać lubię pędzle tej marki, niektóre mam już ponad 2 lata i nic złego się z nimi nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger