# 115 PRZEGLĄD POMADEK FREEDOM


Około 3 tygodnie temu będąc w mieście zaczepiłam sklep Pepco. Na pierwszy rzut oka rzuciły mi się

pomadki firmy Freedom.  Pokochałam pomadki od pierwszego użycia i zaczynam posiadać ich

coraz więcej.  

Pomadki Freedom posiadają dużo odcieni i ciężko było mi się zdecydować na kupienie jednej. 

Po wielu minutnej grzebaninie wkońcu wziełam 3 pomadki, te które najbardziej mi się spodobały

jeżeli chodzi o ich odcień. 

Opakowanie tych pomadek są wykonane z plastiku o eleganckim kolorze designu

  z zewnętrznej strony czarny a w wewnętrznym srebrny, posiadający zamykane na zatrzask. Na

 spodzie każdej pomadki 

znajduje się przezroczyste denko ,dzięki czemu widać jaki jest dany kolor i bardzo dobrze pokazany

 jest typ koloru. Każda jednorazowa pomadka jest pokryta przezroczystą, sztywną folią, by mieć

 pewność że produkty są nowe,nieużywane przez klientkę podczas przeglądania.  Wiele razy zdarzyło

 mi się że w innych sklepach drogeryjnych klienci nie korzystają wogóle z testerów. 


Pierwszą pomadką jaką wybrałam to Pro Lipstick Bare: 111 Untouched w kolorystyce Nude. 

Drugą była Pro Lipstick Pink :  102 Candy Sweet w kolorystyce soczystego różu

Trzecią jest  Pro Lipstick Pink : 103 Pink Lust w kolorystyce koralu. 


























Od lewej : 103 Pink Lust,111 Untouched oraz 102 Candy Sweet






PLUSY:

-pigmentacja - trwałość - opakowanie - kolorystyka - niska cena - mat

MINUS:

- może podkreślać suche skórki 


PODSUMOWANIE:

Jestem mega zadowolona z zakupu ponieważ cena tych pomadek to zaledwie 4,99 zł . Konsystencje

posiadają lekko kremową. Co do aplikacji jest wygodna. Przyczepie się tylko do jednej kwestii że w

 moim przypadku pomadki podkreślają mi suche skórki :/ Niestety moje usta są suche na wiór i ciągle

próbuje coś na nie zaradzić. W tym celu przed każdym nałożeniem pomadki wykonuje peeling ust, 

nakładam nawilżający balsam i od razu jest lepiej. Po aplikacji pomadki na usta zdecydowanie 

widać efekt półmatowego wykończenia.  Podoba mi się w nich to że jak za taka niską cenę są bardzo

trwałe. U mnie trzymają się do góra 7 godzin bez żadnego naruszenia. Kiedy spożywam coś do

jedzenia lub picia pomadka tylko delikatnie zostawia ślad i wystarczy delikatnie poprawić usta.

Kiedy będę przy końcówce tych pomadek na pewno skuszę się na inne wersje kolorystyczne. 

Jeżeli szukacie taniej , dobrej pomadki polecam jak najbardziej do ich zakupu. 



6 komentarzy:

  1. ciekawe produkty, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie w pepco nie ma żadnych kosmetyków:( Muszę się przejść do jakiegoś większego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też myślałam że nie ma ale okazało się że blisko kasy na półce się znajdowały kosmetyki do makijażu :)

      Usuń
  3. Uwielbiam Pepco, ale nigdy nie kupiłam tam żadnych kosmetyków, nawet nie wiedziałam że je mają :) Kolory które wybrałaś są świetne, te róże prezentują się nieziemską :)
    Podoba mi się tu - obserwuję :) Będę częściej zaglądać :) Pozdrawiam ciepło! Życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger