# 117 SEMILAC STARTER KIT !!


Manicure hybrydowy stał się ogromnym hitem i zainteresowaniem wielu kobiet. Bardzo długo

 zastanawiałam się czy zakupić ten starter czy jednak się wstrzymać. 

Szczeże już miałam dosyć zwykłych lakierów do paznokci które za każdym pomalowaniem kolor

 zaczął się ścierać , odpryskiwać, malować paznokcie po 10 razy :/  Wgłębiając się w blogosferę

 przeczytałam wiele wpisów 

dziewczyn które posiadają lakiery hybrydowe. Bardzo mnie to zainteresowało i po przemyśleniu

 zakupiłam. Padło na Starter Semilac Kit. Kosztował mnie on 219 zł zamówiony na oficjalnym

 sklepie internetowym Semilac.  Zamówienie dotarło do mnie w ciągu 2 dni roboczych . Starter ten

 zawiera wszystko to by wykonać cały manicure hybrydowy a mianowicie  lampę LED 6 W,

 Semilac® BASE 7 ml, Semilac® TOP 7 ml, Semilac® kolor nr 026 - 7 ml, odtłuszczacz Nail 

Cleaner Pure 50 ml, płyn do usuwania lakieru hybrydowego Semilac® Aceton 50 ml, folie do 

usuwania lakieru hybrydowego 50 szt., waciki bezpyłowe 250 szt., Semilac® Striper, blok polerski, 2

 pilniki do paznokci, kilka ulotek m.in pakiet szkoleń, instrukcja jak wykonać krok po kroku

 manicure, oczywiście urzekła mnie słodka karteczka w kształcie serduszka kto pakował dla mnie

 zestaw <3 i przesłodka, pyszna krówka. 

Dzisiaj wykonałam swój pierwszy manicure i nawet nie myślałam że jest to takie proste :) Swoją

 opinie wydam za jakiś czas jak się u mnie manicure trzymał :) 

A czy Wy posiadacie swoje Semilaczki???





















































8 komentarzy:

  1. Dostałam w zeszłym roku na Meet Beauty lakiery Semilac, ale posłałam w świat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero zaczynam przygodę z semilakiem więc kolejna dawka lakierów po wypłacie :D

      Usuń
  2. Taki zestaw startowy od Semilac chodzi za mną już od pewnego czasu. Czas się w końcu skusić. Kolorek na Twoich paznokciach wyjątkowo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z zakupu i nie żałuję😍 i kolor na zdjęciu nie oddaje tego efektu co na żywo😆

      Usuń
  3. Ja się na hybrydy Semilaca uczuliłam,więc nic dobrego na ten temat nie mogę powiedzieć-jedynie,uważaj.
    Kolor natomiast bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie dobrze. 😐 U mnie na razie żadnej alergii nie zauważyłam...

      Usuń
  4. ja używam Semilaców od roku i jestem bardzo zadowolona. mam już ich sporą kolekcję więc wiele dobrego mogę o nich powiedzieć. Ważna jest prawidłowa metoda nakładania,dlatego warto wiąć udział w jakims szkoleniu :) pamiętaj, by nawilżać skórki, zauważyłam, że masz trochę suche na zdjęciach. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety mam problem ze skòrkami i staram się coś z nimi robić😑

      Usuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger