# 126 WINTERLICIOUS TAG


Po mojej dość długiej nie obecności co przyczyniło się do wyjazdu za granicę

 do pracy więc blogowanie odeszło na kilka tygodni ... Ale w końcu powracam.

To że za parę dni w kalendarzu ujrzymy kolejny miesiąc jaki będzie grudzień, więc idealnie 

pasuję do niego  WINTERLICIOUS TAG.



Ulubiony lakier do paznokci na zimę? Mimo że mam wiele kolekcji lakierów w różnej kolorystyce zdecydowanie u mnie na paznokciach przeważają kolory idealnie pięknej czerwieni. 

Ulubiony produkt do ust na zimę? Pierwszym produktem którego często używam jest Carmex który bardzo dobrze nawilża i nie przesusza mi ust. I drugi produkt którym są pomadki i masełka firmy Nivea,które zawszę znajdują się w mojej kieszeni kurtki lub torebki. 

Ulubione ubranie zimowe? Zdecydowanie dopasowane dżinsy, cieplutki sweterek, noi kurtka :) 

Ulubione akcesoria na zimę? Zimowe kominy, czapka, rękawiczki i domowe cieplutkie kapcioszki :D 

Ulubiona zimowa świeczka/zapach?  Nikt inny jak Yankee Candle. Najbardziej zimową porą lubię

zapach ciastka piernikowego z kremem klonowym ( GINGERBREAD MAPLE) , zapach oryginalnych imbirowych ciasteczek dopełnionych słodyczą brązowego cukru ( GINGER SPICE COOKIE) oraz bujnych wiecznie zielonych gałęzi uchwyconych w lodowym przepychu ( WINTER GARDEN )

Ulubiony napój na chłodne wieczory? Herbata o smaku cynamonu i goździków oraz kompot z suszonych jabłek, który najbardziej kojarzy mi się ze świętami.


Ulubiony świąteczny film, który oglądasz co roku? Nie zaskoczy Was to ... Oczywiste jest to że Kevin sam w domu :D 


Ulubiona świąteczna piosenka? 

Darlene Love - All Alone on Christmas
Cliff Richard - Mistletoe and wine
Wham - Last Christmas
Shakin Stevens - Merry Christmas Everyone 
Melanie Thornton - Wonderful Dream

Ulubione jedzenie, przekąska, słodycze na święta? Nic innego jak Karp :) Uwielbiam ryby w każdej postaci. Nie pogardzę również czerwonym barszczem z uszkami oraz pierogami <3

Ulubiona dekoracja świąteczna? Uwielbiam takie dekoracje które pieknie mieną się kolorami. Zdecydowanie lubię takie dekorację które możemy wykonać własnoręcznie :) Lamki, bombki, świeczniki, stroiki i najważniejsza choinka :)

Co jest na szczycie twojego listu do Mikołaja? Na szczycie mojego listu jest tylko jedno by mojej Rodzinie podarował zdrowie i długie życie.

Jakie są twoje plany na święta tego roku? Jak co Roku spędzenie świąt w gronie mojej kochającej Rodziny. 


3 komentarze:

  1. Też bardzo lubię czerwienie :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu www.womanfromforest.blogspot.com - do wygrania kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też stawiam na czerwień zimą, a szczególnie na święta ♥

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger