# 3 RECENZJA KOBO PROFESSIONAL, SMOOTH MAKE - UP BASE



Przedstawiam recenzje bazy pod podkład KOBOTą baze zakupiłam przypadkowo w Naturze w 

promocyjnej cenie 9.99. 

Jak na taka cenę byłam ciekawa jak sprawdzi się na mojej skórze twarzy pod makijażem. 

Baza jest w poręcznej ,plastikowej buteleczce i jest z pompką. Ja uwielbiam w kosmetykach wszelakich które posiadają pompkę ponieważ są bardzo wygodne w uzywaniu. 


Jeżeli chodzi o jego konsystencje ma taką bardzo rzadką konsystencję w formie kremu.

Po rozsmarowaniu ładnie się wtapia w skórę i daje efekt błyszcącej skóry ale tylko przez chwilkę. 


OPIS PRODUKTU:

Baza pod podkład doskonale wygładza i nawilża skórę, ułatwia rozprowadzenie podkładu oraz 

przedłuża jego trwałość.

SKŁADNIKI AKTYWNE: 

- hydromani l(kompleks naturalych cząsteczek z roslin Tara) aktywnie nawilża skórę przez 24 h,

- olejek makadami - wyraźnie zmiękcza i uelastycznia naskórek oraz łagodzi podrażnienia i wygładza wysuszoną skórę,

- alantoina regeneruje naskórek i przyspiesza odbudowę skóry,

- kompleks witamin E, C, F tworzy naturalny filtr ochronny na skórze.

CENA PRODUKTU: 19 zl / 40ml




PLUSY:

+wydajna, cena

+Szybko się wchłania

+schludne opakowanie

+nawilża, skóra jest miękka
+po całym dniu podkład się nie waży i nie wysycha

MINUSY:

Minusów jak dla mnie nie ma :)





MOJA OPINIA: 

Jak na taka buteleczkę jest jak dla mnie bardzo wydajny. Zużyłam go przez 2 miesiące naprawde nie 

wiele. Prawdę mówiąc nie spodziewałam się że baza która kosztuje 19 zł okaże się tak dobra. Przede 

wszystkim ma bardzo silne działanie pielęgnujące, jest lekka, jakby nawilżające serum. Póki co nie 

zauważyłam by ta baza zapychała, mam cerę normalną i świetnie się sprawdza-za takie działanie - 

szóstka!

CZY KTOS Z WAS STOSOWAŁ TĄ BAZĘ??? 


                                                       

2 komentarze:

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger