# 2 RECENZJA PODKŁADU KRYJĄCO-MATUJĄCEGO DOUBLE COVER FIRMY EVELINE COSMETICS



Przedstawiam Podkład który jest narazie moim ulubieńcem wśród podkładów z niższej półki 

cenowej.




OPIS PRODUCENTA:

Profesjonalny podkład bogaty w mineralne pigmenty maskuje niedoskonałości skóry, takie jak trądzik, 

blizny, rozszerzone naczynka i przebarwienia. Starannie wyselekcjonowane składniki aktywne 

zapewniają wielokierunkowe działanie: doskonale kryją, długotrwale matują, dogłębnie nawilżają oraz 

perfekcyjnie wygładzają cerę. Nadaje się do cery normalnej,tłustej i mieszanej.



- Technologia Ever Mat™ skutecznie zapobiega błyszczeniu się skóry.
- Exclusive Bio Complex™ upiększa i pielęgnuje cerę.
- Kwas hialuronowy wyrównuje drobne zmarszczki, zapewnia optymalny poziom nawilżenia.
- Kolagen i elastyna wygładzają skórę.
- Koktajl witamin A, E, F odżywia oraz regeneruje.
Przeciwutleniacze oraz filtr SPF 10 chronią przed promieniowaniem UV.


PALETA KOLORYTYCZNA:

Mam go w kolorze porcelanowym :)




PLUSY:

+skóra jest po nim gładka
+fajnie się rozprowadza, nie robią się żadne plamy
+ dostępność
+ wydajność










PODSUMOWANIE:

Podkład ma lekką kremową konsystencję, dobrze się rozprowadza. Po nałożeniu skóra jest gładka i 

promienna. Krycie nie jest tak idealne jak opisuje to producent, jednak wyrównuje koloryt i radzi sobie  

z lekkimi niedoskonałościami. Jeśli dobrze dobierzemy kolor, efekt maski absolutnie się nie pojawia.

Oczywiście jest to podkład, który wytrzymuje na twarzy w moim przypadku cały dzień, jego trwałość 

jest bardzo dobra. Jak najbardziej polecam ten podkład. Jest bardzo lekki, nie zapycha i ładnie pachnie. 




KTOŚ GO JUŻ TESTOWAŁ???



3 komentarze:

  1. Cały dzień wytrzymuje?? Słuchaj a jaką masz cerę?? Bo ja mam tłustą - jeśli Ty tez i cały dzień wytrzymuje to biegnę teraz nawet go kupić :) Daj znać jaką masz cerę :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam cerę normalną... ten podkład nadaje się do cery normalnej mieszanej i tłustej. Poleciłam ten podklad mojej kolezance co ma tłustą cerę i używa juz tego podkładu non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też go miałam i również byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger