# 13 TO JUŻ ROK !!!!



Dzisiaj pościk nie o kosmetykach a o zdrowym trybie życia :) Swoją przygodę z ćwiczeniami

rozpoczełam w grudniu 2012 roku.

Nie należę do tych szczupłych kobiet, więc postanowiłam żeby to zmienić.

W dzisiejszych czasach otyłość staje sie coraz bardziej poważnym problemem. Walka z nią była

dla mnie coraz większym wyzwaniem. Większość z nas nie ćwiczy bo to wynika z tego ze nam się

nie chcę i idziemy na łatwinę. Tak szczeże powiedziawszy to tylko zalezy od nas czy chcemy

łatwiej i zdrowo żyć i musimy zadać sobie pytanie czy chcemy to osiągnać.

I właśnie dlatego stwierdziłam aby rozważyć zarówno jakąś dietę jak i plan ćwiczeń.

Jeżeli chodzi o dietę nie wprowadzałam jej tak dosłownie, poprostu jadłam wszystko tylko w

mniejszych ilościach. Na słodycze pozwalałam sobie tylko raz w tyg np. jak rozpoczynam

ćwiczenia od poniedzialku do soboty to w niedziele nagradzałam się tafelkiem czekolady gorzkiej.

Na początku rozpoczełam ćwiczenia z Ewą Chodakowską- Skalpel który trwał miesiac.


 SKALPEL- EWA CHODAKOWSKA KLIK




Ajjj nie było z początkiem 

łatwo. Już po pierwszym dniu cwiczen miałam mega zakwasy że miałam ochotę rzucić to w 

cholerę.... ale nie poddałam się. Ćwiczyłam z Ewką miesiac i zrzuciłam 2 kg :D Ewa Chodakowska jest 

naprawdę świetna, ale nie ćwiczę już dlatego że mi się znudziła i że nie widze np efektów. Efekty są 

tylko chciałam próbować różnych treningów. A oto przykłady ćwiczeń które wykonywałam przez ten 

rok.

 Jillian Michaels- amerykańska trenerka personalna . Autorka wielu domowych 

programów treningowych oraz książek dotyczących zdrowego trybu życia. Posiada certyfikaty 


nadające jej 

uprawnienia trenera personalnego przyznawane przez The Aerobics and Fitness Association of America


 (AFAA) oraz National Exercise and Sports Trainers Association (NEFTA).


W swoich programach treningowych łączy ćwiczenia wzmacniające mięśnie z technikami zaczerpniętymi

z kickboxingu, pilates, jogi oraz plyometryki. Od 2005 do 2012 wydała 15 płyt DVD zawierających jej


programy treningowe, m.in. 30 Day Shred, Ripped in 30 i Body Revolution. Od 2004 występowała w kilku


edycjach amerykańskiego reality show The Biggest Loser w roli trenera. W 2009 wydała książkę Opanuj 


swój metabolizm, w której zwraca szczególną uwagę na relacje między dietą, aktywnością fizyczną i


funkcjonowaniem układu hormonalnego.


Najbardziej podobają mi się te cwiczenia na brzuch i 

POLECAM!!!!.




MEL B-  Zaczęła ćwiczyć, żeby zgubić kilogramy po ciąży, potem złapała bakcyla, a teraz ma na 

koncie płytę dvd z ćwiczeniami - Totally Fit, gry fitness i wiele fanek jej 10 minutowych ćwiczeń na 

brzuch, nogi czy pupę.




FitnessBlender- różne programy fitness wykonanych i pokazanych w filmikach przez Daniela i Kelli. 

Ćwiczę z nimi do tej pory :)






Fitappy2-  Super treningi!!!!  zawierajace różne najskuteczniejsze cwiczenia fitness.


Obecnie wieczorem wykonuje 100 pełnych brzuszków. 





Po roku moich 


zmagań zrzuciłam 7 kg z czego jestem bardzo dumna, i zdałam sobie sprawę że też potrafie 


osiągnać cel. Mimo że jeszcze mój brzuch nie jest aż tak perfekcyjny i płaski ale widze rezultaty 



że jest mniejszy niż był wczesniej.


Teraz postanowiłam wprowadzić sobie do ćwiczeń treningi z HULA HOP, które zamówiłam:D 

Czytałam bardzo dużo recenzji zmagań kobiet, które uzyskały naprawdę świetne efekty i również 

chcę spróbować :)



                                                     A CZY WY ĆWICZYCIE????

                                                                 



5 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości. Ja od niedawna ćwiczę z Ewą i Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości w ćwiczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje - ja wszystko robię aby przytyć i.. brak efektów :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger