# 22 NATURALNIE PIĘKNE- RECENZJA CIENI MINERALNYCH- ERA MINERALS



Dość nie dawno otrzymałam od Pozytywnej Mamy kosmetyki firmy Era Minerlas.

Kosmetyki były zapakowane w cudny czarny woreczek.

Nigdy nie używałam kosmetyków mineralnych, ponieważ jakoś nie myślałam nad ich zakupem.

Otrzymałam w składzie: 3 cienie mineralne + mineralny błyszczyk + bardzo praktyczny pędzel

do makijażu Kabuki. Recenzję zrobię oczywiście w osobnych postach :)






Oczywiście nie mogłam się powstrzymać po roztwarciu koperty i tych kosmetyków nie użyć.

Szczeże jestem maniaczką w posiadaniu kosmetyków i nic z tym niestety nie poradzę,

Moja szafka jest wprost zapełniona wszelakimi produktami kosmetycznymi że nie mam gdzie juz

ich układać.

Więc zacznę od napisania coś o cieniach mineralnych.

CO PISZĘ PRODUCENT O TYCH CUDEŃKACH ♥

Mineralne cienie do powiek zawierają czyste pigmenty mineralne, które chronią i pielęgnują delikatną

skórę powiek. Cienie Era Minerals pozwalają uzyskać jaśniejsze lub ciemniejsze odcienie danego

koloru w zależności od sposobu nakładania.

Jeśli nakładamy suchym pędzlem, uzyskamy efekt mgiełki.

Efekt eyelinera uzyskamy po nałożeniu cieni mokrym pędzelkiem. Nakładane jeden na drugi tworzą

lśniące, holograficzne kolory, zmieniające się w zależności od kąta padania światła.

Z palety cieni do powiek Era Minerals można wybrać nie tylko barwę, ale i odpowiednią dla siebie

teksturę.


Pierwszy cień to odcień w kolorze...... Satin Maya S10. Satin – cienie atłasowe, bez

błyszczących drobinek. Szczególnie dobrze widoczne przy sztucznym oświetleniu.




Drugi cień to odcień w kolorze..... Frost Carte Blanche F37 – struktura cieni pozwala osiągnąć 

różne efekty wykończenia – od skrzących się drobinek po oślepiający blask płatków śniegu.




Trzeci cień to odcień w kolorze.....Jewel Indie J40 – oddają blask i głębię kamieni szlachetnych. 

Matowa baza i brokatowe drobinki tworzą doskonałe połączenie barw. 





SKŁADNIKI:  Mica, Boron Nitride, Magnesium Myristate, Silica, Calcium Aluminum Borosilicate. Może zawierać: Magnesium Stearate, Carmine, Kaolin, Ultramarines, Chromium Oxide Greens, Chromium Hydroxide Green, Iron Oxides, Ferric Ferrocyanide, Manganese Violet, Tin Oxide, Titanium Dioxide

Pigment znajduję się w bardzo fajnym mini ,, W OKRĄGŁYCH SŁOICZKACH'' Są bardzo 

wygodne w uzyciu , ponieważ przy dobrze zakręconym słoiczku pigment nam sie nie 

wysypie.



Kolory natomiast są rewelacyjne pięknie iskrzą przy oswietleniu, są bardzo fajnie 

na pigmentowane co widać na zdjęciach.Starałam się zrobić jak najlepsze i ostrzejsze zdjęcia.

Ale na żywo ich pigmentacja wygląda obłędnie.

Niewiele mam doświadczenia z sypkimi cieniami,zawsze kupowałam prasowane :) 

Bałam sie jak będzie z aplikacja, ale dałam jakoś radę i nie jest jak narazie zle.

Kwestia wprawy i dobrego pędzelka. Wszystkiego się można nauczyć. 






Jeżeli chodzi o ich trwałość trzymają się w skali od 1 do 10 daję ocenę.... 8 :) 

U mnie na powiekach wytrzymują spokojnie kilka godzin bez poprawek i bez bazy.

PLUSY:

♥ wydajność i dostępność kolorów

♥ trwałość

♥ bardzo dobrze prezentują się na powiekach

♥ nie zbiera się w zalamaniach

MINUS:

- maleńki minus za to że minimalnie cień się osypuję... ale przy sypkich cieniach się to zdarza.

CENA: 39 zł/1g




MOJA OPINIA:

Cienie ogólnie mi się bardzo podobają. Kolorki trafione w mój gust. Na pewno zakupię jeżeli 

środki pieniężne mi na to pozwolą ponieważ ciekawią mnie inne kolory :) Takie kolory super 

nadadzą się na wieczorne wyjścia. Bardzo wydajne, wystarczy odrobina na pędzlu, aby 

pokryć nimi duży obszar. Drobinki tych pigmentów powodują, że nawet codzienny jak i 

wieczorowy makijaż staje się wyjątkowy.  POLECAM!! 



3 komentarze:

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger