# 26 PRZEZNACZENIE DLA KOBIET... MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO WĄCHNIĘCIA

Dziś napiszę o moich nabytych perfumach, jestem ABSOLUTNIE zakochana w tym

zapachu.Strasznię przywiązuje się do swoich ulubionych zapachów, i nie które kojarzą mi się z czymś

przyjemnym. Oczywiście jest dla mnie istotne to, żeby codziennie rano przed wyjściem

spryskać się choć kropelką perfum.

Nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez nałożenia na siebie zapachu. Czuję się wtedy niekompletnie

ubrana, a jak czuję na sobie swój ulubiony zapach czuję się bardziej seksi i bardziej pewna siebie.

Uwielbiam pachnieć, ale w granicach zdrowego rozsądku.

Perfumy jakie chcę przedstawić to Elizabeth Arden UNTOLD. 





Opakowanie jest ładne i eleganckie. Wygląd buteleczki jest masywnie szklany i w bardzo

oryginalnym kształcie . Zapach tych perfum stwierdze go jako świeży lecz zdecydowany,

radośniejszy, energetyczny, tajemniczy oraz zmysłowy.  Na pewno zapach nie jest dla

nastolatek i zdecydowanie odzielaja granicę i jest jak najbardziej dla kobiet. Kiedy rozpylam

zapach tych perfum  go wokół siebie jestem zdecydowana, śmiała i świadoma atutów kobiecości.

Jedno psiknięcie i czuję ten zapach na ubraniu aż do następnego dnia. Zapach jest słodki ale

tylko po wgryzieniu się we mnie staje się stonowany i bardzo głęboki.



O PRODUKCIE: zapach dla kobiety, która roztacza wokół siebie aurę tajemnicy. Kobiecy, 

luksusowy, nowoczesny, zmysłowy – te słowa charakteryzują najlepiej najnowszy zapach 

stworzony przez Elizabeth Arden. UNTOLD to mieszanka aromatów owocowych takich jak: 

gruszka i pączki czarnej porzeczki, aromatów gardenii i egipskiego jaśminu oraz głębokich i 

uwodzicielskich aromatów bazowych, w skład których wchodzi drzewo sandałowe, serce 

paczuli, bursztyn i piżmo. Piękny flakon, o bardzo nietypowym kształcie, ukrywa w sobie 

tajemniczy i bardzo kobiecy zapach. Zapach, dzięki któremu staniemy się tajemnicze i 

wzbudzające zainteresowanie.

CENA: 240zł / 50ml



PLUSY:

niesamowicie trwały który długo utrzymuje się na skórze oraz ubraniach

estetyczne opakowanie 

nie jest duszący

elegancki zapach :)

MINUS:

Szkoda, ze taki drogi :(


MÓJ ULUBIONY CYTAT:

Perfumy (...). Są jak wiadomość, którą chce się przekazać. Nie potrzeba do tego żadnego języka. Można być głuchoniemym, można być z innej cywilizacji, a i tak zrozumie się to wiadomość. W perfumach jest jakiś irracjonalny, tajemniczy element. (...) Niektóre są tak niepoprawnie sexy. Zmuszają do obejrzenia się, nawet podążenia za kobietą, która ich używa.

                                                                                                            Janusz Leon Wiśniewski



MOJA OPINIA: 

Ktoś, kto lubi gatunek słodkich zapachów z pewnością te perfumy pokocha.  

Perfumy podbiły moje <3 :) Buteleczka bardzo elegancka i prześliczna. Zapach ma 

w sobie to coś, co tak mnie do niego przyciąga. Jest słodziutki,a zarazem drapieżny w 

zapachu co jest dla mnie plusem. Uwielbiam słodkie zapachy i w tej kwestii nic sie nie 

zmieni.

Zapach, który zdecydowanie poprawia nastrój i dodaje mi pewności siebie.

Idealny na specjalne wieczorowe okazję jak i na dzienne wyjścia. Wygląd buteleczki dobrze 

odzwierciedla zapach perfum :)

2 komentarze:

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger