# 44 TAG: SIEDEM KOSMETYCZNYCH GRZECHÓW GŁÓWNYCH

Zaproszenie z blogu Passion-make-up :)


Przeglądając i czytając blogi, napotkałam na ciekawy post. Z tej racji że Blogerka Kinga


zaprasza Wszystkich do opisania swojego tagu postanowiłam spróbować... :)


ZACZYNAMY:



CHCIWOŚĆ
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz?


Kosmetyków mam od grona że już nie mam gdzie po szafkach chować :) Więc wśród nich jaki

kupiłam najdroższy kosmetyk to róż do policzków Bourjous 41 Bonnie Mine-Healthy Mix.

Najtańszy kosmetyk jaki posiadam to maseczki Ziaja.











GNIEW 
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz?
Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?


Mogłabym powiedzieć że uwielbiam wszystkie kosmetyki ale bym skłamała :) Zawsze

znajdzie sie jakiś bubel który niestety nie nadaje się do zużycia. Więc kosmetyk który

nienawidzę to Szampom Palmolive Naturals extra volume. A kosmetyki które uwielbiam

to wszelkie kolorówki.

Najtrudniejszym kosmetykiem do zdobycia korektor-rozświetlacz Benefit Eye Bright.

Naszukałam się go że szok, ale z pomocą mojej koleżanki udało mi się go zdobyć :)






OBŻARSTWO 
Jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze?


Ojjjj... uwielbiam produkty które mają słodki zapach. Produkty które są moim zdaniem

najpyszniejsze do wszelakie masła do ciała o zapachu czekolady, balsamy,olejki do ciała firmy

Vintage Body Oil. I przede wszystkim błyszczyki o przeróżniejszych smakach.... ostatnio moje

ulubione o smaku malinowym i arbuzowym .





LENISTWO 
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?


Szczeże powiedziawszy lakiery do paznokci. Czasami malowanie paznokci zajmuję mi sporo

czasu i mega się wkurzam jak zle je wymaluje i muszę zmyć i od początku znów malować.





DUMA 
Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie?


Jednym zdaniem tusz do rzęs. Oczy to zwierciadło naszej duszy. Ukazują nasze emocje i

potrafią bez wątpienia przyciągnąć do siebie wielu ludzi.W nich jest magnetyzująca

tajemnica, którą chce się odkryć.Nie ruszam się nigdzie z domu chociaż bez umalowanych

rzęs.



POŻĄDANIE 
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?


Pierwsze miejsce umiejetność słuchania oraz uśmiech i ten błysk w oku.





ZAZDROŚĆ 
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?


Kto prezentów nie lubi dostawać... chyba nie ma takiej osoby na świecie. Najbardziej

uwielbiam dostawać perfumy. Ale jak wiadomo nie zawsze wiem co dostanę ale i tak cieszę

się z każdego prezentu nawet taki który jest nie trafiony, jeżeli jest taki to chętnie

obdarowuję nim moją kochaną mamę.





To mój pierwszy TAG na blogu więc proszę o wyrozumiałosć i mam nadzieję że nie wyszedł

mi tak zle :)


6 komentarzy:

  1. Ciekawy tak jeszcze go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag, ja też nigdzie go jeszcze nie widziałam.:) Na większość pytań odpowiedziałabym tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag :) wyszedł Ci skoro tak mnie wciągnął :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten róż Bourjois. Jedyny jakiego używam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger