# 42 TRENUJ Z ENDOMONDO!!!



Dziś taki nie typowy post a mianowicie o mojej aktywności fizycznej. Ja wspominałam w

dawniejszym poście związanymi z ćwiczeniami, ćwiczę już na dzień dzisiejszy ROK i 3 

miesiące. Postanowiłam że w moje życie aktywne oprócz jazdy na rowerze, różnorodnych

treningów domowych ABS, CARDIO, ZUMBE, HULA HOP itp. włącze również BIEGANIE :)

Odkąd zaczęła się moja przygoda ze sportem ten właśnie program mi towarzyszy non stop.Jest to

doskonały program do zapisywania wszelkiej aktywności fizycznej z wykorzystaniem GPS. 

Dodatkowo ogromną zaletą programu jest ogromna społeczność skupiona na stronie

ENDOMONDO.COM KLIK w liczbie ponad 7 milionów użytkowników. Każda moja aktywność, po

odpowiednim skonfigurowaniu może być wysłana na mój profil, który wcześniej założyłam

oraz najbardziej popularny portal na świecie, Facebook. Endomondo zapamiętuje też moje

najlepsze wyniki na różnych dystansach.  Po ustanowieniu połączenia z GPS mogę zacząć

używać programu. Jeśli mam w telefonie aktywny Internet to drogę na bieżąco mogą

podglądać znajomi lub wszyscy użytkownicy .Mogą skomentować daną aktywność, polubić jak

"like" na Facebook lub wysłać Peptalk- innowacyjna ciekawostka polegająca na tym, że kiedy

ktoś coś napisze po angielsku to syntezator odczyta w trakcie Twojej aktywności, np. Go Emi, 

go!Jeszcze troche!! Dasz radę!!! Fajna motywacyjna sprawa ;) W trakcie aktywności po ustawieniu w

opcjach mogę otrzymywać co 1 km informację o ogólnym czasie treningu, przebytym dystansie oraz

informacje o czasie przejechania/przebiegnięcia ostatniego kilometra. Po właściwym wpisaniu wagi oraz

wzrostu (oraz opcjonalnym zastosowaniu pulsometra  w programie mam podaną informację np.

kalorii.Rodzaj aktywności naturalnie moge sobie wybrać, a wybór jest przeogromny.

Można również rywalizować z ludzmi w przeróżniejszych maratonach, konkursach itp.

Jeżeli ktoś KOCHA SPORT to endemondo jak najbardziej jest dla każdego :)


Teraz troszkę zdjęć z biegu:


Przedstawiona tabela określa miesiąc i dni tygodnia w której automatycznie Endemondo zaznacza moją daną aktywność w ciągu dnia jaką wykonuję. Akurat pokazuję miesiąc Luty ponieważ teraz niestety pogoda nie dopisuję na bieg z powodu opadów deszczu :/


Następnie jest to mapa w której mogę zobaczyć gdzie każdy km przebiegłam, oraz pokazane są informacje na temat biegu po lewej stronie  :)

Endemondo wykorzystuję w telefonie Nokia C5-03 i tak wygląda podczas startu danego treningu :)


Niestety nie miał mi kto zrobić zdjęcia jak mój strój wygląda w całości więc musiałam poradzić sobie jakoś sama :) 



Tu przedstawiona jest trasa tzw. OBWODNICA, i świetna jest na wszelaką aktywność. Bardzo dużo ludzi biega, jezdzi na rowerze, na rolkach, a także można spotkać dużo osób z kijkami  NORDIC WALKING.
Uwielbiam tą trasę, mimo że pięknych widoków nie ma, ale fantastycznie mi się biega :)







MOJE MOTTO: WYZNACZAJ CELE BY JE OSIĄGNĄĆ!!! 

A ktoś z Wam ma swoją ulubioną aktywność ????


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger