# 33 MAGIC LEVERAG WARTO??? CZY NIE WARTO???



Od nie dawna szukałam sposobu na zakręceniu sobie włosów. Koleżanka z którą rozmawiałam poleciła

mi papiloty o których nie miałam zielonego pojęcia :) Co do lokówek, prostownic stanowczo mówię

nie!!! Ponieważ strasznie mi poniszczyły włosy i juz od ładnych paru lat stosuje naturalne kręcenie bez

użycia ciepła. Niestety zwykłe papiloty z gąbki dały mi efekt ,, baranka'' z włosów, ponieważ mam

cienkie i delikatne. Więc szukałam innego rozwiązania do dnia dzisiejszego :)

Koleżanka dała mi link do papilotów MAGIC LEVERAG. Po obejrzeniu parunastu filmików spodobała

mi się metoda ich nakręcenia i efekt końcowy.






I teraz pytanie.... Zamówić czy nie??? Oto jest pytanie :)


Czy któraś z Was miała MAGIC LEVERAG??? I polecacie???




5 komentarzy:

  1. Nie. Mam to,dokladnie to z obrazka. Nie jest warte kupowania. Pomysl dobry,ale włosy nie mieszczą się w te lokówki(szczególnie długie). Nie wygodne. Nie da sie w tym spac,a chodzenie i czekanie aż wlosy się zakręcą odpada ,bo lokowki wchodzą na buzie..Nie polecam zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam niemal identyczne w jedynym ze sklepów za 5 zł. :) Pooglądałam i zostawiłam. O ile dobrze pamiętam cena nie przekraczała 10 zł więc może przetestuje na sobie taką podróbkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zależy, jaka cena, bo jak niska, to może warto zamówić, żeby się przekonać samemu - najwyżej okażą się bublem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem,twoja decyzja,jak tanio to warto spróbować
    gorzej jak będzie drogie i się nie sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger