# 29 ...SHOPPING IN SH... ♥♥♥



Ostatnio otworzyli u nas w mieście pare sklepów SH. Uwielbiam takie sklepy z używanymi ciuchami i

wcale się tego nie wstydzę. Ludzie czasami sobie nie wyobrażają że można kupić tam niespotykane

ubrania gdzie w innych sklepach tego nie kupimy.

Można naprawdę kupić fajne ciuszki, nie drogo i w dodatku nie zniszczone.

Od razu moimi ulubionymi stały się 3 SH , gdzie chodzę najczęściej.

W ciągu 3 tygodni zakupiłam ciuszki za naprawdę śmieszne pieniądze ponieważ takich ubrań

w takiej cenie bym nie zakupiła.

Na pierwszy rzut oka trafiły się w moję ręce:


-spodnie dżinsowe rurki x2. 

-kamizelki dżinsowe x2

-tuniko-sukienka

-  płaszczyki x2

- botki


Poniżej prezentuję Wam w całej okazałości zdjęcia moich łowów :D


SPODNIE DŻINSOWE- 9 zł








SPODNIE DŻINSOWE- 17 zł







PŁASZCZYK 10 zł





PŁASZCZYK- 10 zł







BOTKI- 6 zł





TUNIKO SUKIENKA- 5 zł






KAMIZELKI 1 ZŁ szt.







A jakie Wy lubicie odwiedzać SH?? 

Macie jakieś ciekawe historie związane z SH ?? 





6 komentarzy:

  1. Ten pierwszy płaszczyk świetny! Mi się ostatnio udało kupić spódniczkę z eko skóry za 7 zł, a stan idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też poszukuję spódniczki z eko skóry i na razie nie mogę na trafić :)

      Usuń
  2. Te płaszczyki to bym drapnęła! :) Świetne zakupy za niewielkie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszczyki tez mi się podobają :) jedna kobitka mi chciała na siłe wyrwać z rąk... ale się nie dałam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. który??? ten pierwszy czy ten drugi ?? a może oby dwa :)

      Usuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger